Commonwealth a jeho místo v základním školství v ČR – Bc. Eva Svobodová
Bc. Eva Svobodová
Master's thesis
Commonwealth a jeho místo v základním školství v ČR
The Commonwealth and its place in the lower secondary school curriculum in the Czech republic
Anotácia:
Diplomová práce „Commonwealth a jeho místo v základním školství v České republice“ pojednává o mezinárodní organizaci Společenství národů, též známém jako Commonwealth. Teoretická část obsahuje přehled základních informací o této organizaci, upřesňuje její místo ve výuce na druhém stupni českých základních škol. V praktické části je navrženo zařazení do výuky. K tomu účelu jsou navrženy doplňující …viacAbstract:
Diploma thesis „The Commonwealth and its place in the lower secondary school curriculum in the Czech Republic“ deals with an international organization called The Commonwealth of Nations. The theoretical part includes summarisation of information about this organisation and specification of its place in the lower secondary school curriculum in the Czech Republic. Practical part deals with its use in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jcbme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: doc. RNDr. Jaromír Kolejka, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc., Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová