Marketingové strategie značky ANAS Crystal Care – Linda Brožová
Linda Brožová
Bakalářská práce
Marketingové strategie značky ANAS Crystal Care
Marketing strategies of the ANAS Crystal Care brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky ANAS Crystal Care na nizozemském trhu kosmetiky. Práce obsahuje teoretický základ marketingu, definici marketingového mixu a provedení situační analýzy, která slouží jako podklad pro analýzu značky. Dále je v práci popsána současná marketingová strategie ANAS Crystal Care, která je analyzována prostřednictvím hloubkového rozhovoru …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing strategy of the ANAS Crystal Care brand on the Dutch cosmetics market. The thesis contains the theoretical basis of marketing, the definition of the marketing mix and the execution of a situational analysis, which serves as a basis for brand analysis. Furthermore, the work describes the current marketing strategy of ANAS Crystal Care, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová