Egor Simanenkov

Bakalářská práce

Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu

The influence of envy, social presence and self-discrepancy on brand attitude in influencer marketing
Anotace:
Hlavním cílem práce je analyzovat vztah mezi konstrukty postoj ke značce (brand attitude), sociální přítomnost (social presence), sebediskrepance (self discrepancy) a závist (envy). Práce se snaží odhalit, jak tyto faktory ovlivňují postoj spotřebitelů ke značkám a jak mohou být využity v rámci strategií a taktik influencer marketingu. Výzkumná metodologie této práce bude zahrnovat sběr primárních …více
Abstract:
The main aim of the thesis is to analyse the relationship between the constructs brand attitude, social presence, self discrepancy and envy. The thesis tries to reveal how these factors influence consumers' attitudes towards brands and how they can be used in influencer marketing strategies and tactics. The research methodology of this thesis will involve primary data collection through a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92637

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Management