Ing. Eliška Prchlíková

Bachelor's thesis

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Abstract:
Konkurenční boj regionů a obcí nutí aktéry využívat ve svůj prospěch nástrojů marketingu. Vznikl teritorální - městský marketing. Konkrétní koncepce městského marketingu je výsledkem různých stupňů na sebe navazujících analýz, které přísluší jednotlivým fázím. Marketingová koncepce města Lomu u Mostu může vycházet z vyhodnocení dotazníkového šetření a SWOT analýzy, které jsou výsledkem praktické části …more
Abstract:
Because of competition fight among regions and communities the individual involved parties make use of marketing in their favour. So territorial town marketing has come into existence. A concrete conception of municipal marketing is a result of various stages of successive analyses relevant to individual stages. The marketing conception of Lom u Mostu can start from a questionnaire assessment and a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Nikola Exnerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní