Ing. Eliška Prchlíková
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce vybrané obce
Marketing strategy of chosen municipality
Abstract:
Konkurenční boj regionů a obcí nutí aktéry využívat ve svůj prospěch nástrojů marketingu. Vznikl teritorální - městský marketing. Konkrétní koncepce městského marketingu je výsledkem různých stupňů na sebe navazujících analýz, které přísluší jednotlivým fázím. Marketingová koncepce města Lomu u Mostu může vycházet z vyhodnocení dotazníkového šetření a SWOT analýzy, které jsou výsledkem praktické části …moreAbstract:
Because of competition fight among regions and communities the individual involved parties make use of marketing in their favour. So territorial town marketing has come into existence. A concrete conception of municipal marketing is a result of various stages of successive analyses relevant to individual stages. The marketing conception of Lom u Mostu can start from a questionnaire assessment and a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eaws4/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
- Reader: Ing. Nikola Exnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Komplexní analýza webu a jeho optimalizace
Petr Borovec -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Filip Pohli -
Analýza marketingových aktivít Horského hotela Kráľova studňa
Milena Kováčová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková