Soe Min Htet

Master's thesis

Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.

Kulturní odlišnosti aplikované v mezinárodním marketing – případová studie “L´Oreal na trzích ASEAN”
Abstract:
Abstrakt Na základě vlastních zájmů, původu a preferencí autor považuje “kulturní odlišnosti” za jednu z největších výzev mezinárodního marketingu, a proto se rozhodl na tuto problematiku ve své diplomové práci zaměřit. Sbližování očekávání a potřeb zákazníků napříč světem vytváří příležitost pro globální trhy, které naopak vyžadují flexibilitu kulturních hodnot. Firmy rozšiřují svou působnost do vzdálených …more
Abstract:
Abstract According to preferences, background and interest of the author, “Cultural Difference” which is one of the most challenging aspects of the international marketing and this Master thesis focuses on it. The convergence of consumer expectations and wants around the world has created the opportunity for global markets and flexibility among cultural values is necessary in today's economy. Companies …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84570