Metody psychologické intervence v primární prevenci – Jindřich Holzner
Jindřich Holzner
Bakalářská práce
Metody psychologické intervence v primární prevenci
Methods of psychological intervention in primary prevention
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na primární prevenci úzkosti a strachu u dětí mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje kapitoly věnující se jejich vývojovým zvláštnostem. Dále popisuje psychické zdraví dítěte a etiologii strachu a úzkosti. Část praktická se sestává z konkrétně vytvořeného programu skupinové terapie s aplikací autogenního tréninku.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the primary prevention of distress and fear in the matter of children in younger school age. Theoretical part contains the chapters dedicated to the children`s developmental differences, as well as mental health and the etiology of distress and fear. The practical part contains a specifically created program for the group therapy with aplication an autogenous exercises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Stanislav Pelcák
- Oponent: Iva Jedličková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ