Metodika pro hodnocení kvality designu uživatelského rozhraní daňového portálu e-governmentu – Tereza Zichová
Tereza Zichová
Disertační práce
Metodika pro hodnocení kvality designu uživatelského rozhraní daňového portálu e-governmentu
Methodology for evaluating the user interface quality of the tax portal
Anotace:
Od počátků 21. století obklopují lidstvo v korelaci se čtvrtou průmyslovou revolucí pokročilé digitální technologie, které mění každodenní život nejen na planetě Zemi. Člověk si uvědomuje nutnost neustálého pokroku, inovací a komplexní digitální transformace na úrovni státu, firem i společnosti. Environmentální, ekonomické a sociální otřesy posledních let a měsíců nám ukazují, že technologický svět …víceAbstract:
Since the beginning of the 21st century, in correlation with the fourth industrial revolution, humanity has been surrounded by advanced digital technologies that are changing everyday life on planet Earth and beyond. People are aware of the necessity of constant progress, innovation, and complex digital transformation at the level of the state, companies and society. The environmental, economic and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Petra Jílková, Ladislava Zbiejczuk Suchá, Zdeněk Míkovec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design a diagnostika uživatelského rozhraní průmyslových strojů
Matěj Kopecký -
Action in Design. Design interaktivních digitálních médií - principy, přístupy.
Bohuslav Stránský -
Návrh nového uživatelského rozhraní aplikace pomocí přístupu Activity-Centered Design
Marek Frydrych -
Design uživatelského rozhraní mobilní aplikace
David Kraváček -
Design mobilní aplikace na rozpoznání hadů pomocí AI
Ota Škvor -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec