Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol – Mgr. Milan MAŠÁT
Mgr. Milan MAŠÁT
Disertační práce
Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol
Implementation of the Shoah Theme in the Teaching of Literary Education at the Lower-Secondary Schools
Anotace:
Disertační práce se věnuje názorům učitelů vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky literární výchovy. Hlavním cílem disertační práce je zjistit názory učitelů vymezeného vzdělávacího oboru na integraci událostí jedné linie druhé světové války, tedy šoa, do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. Za daným účelem …víceAbstract:
The dissertation deals with the opinions of teachers of the educational field of Czech Language and Literature at the lower-secondary schools on the implementation of the subject of the Shoah in the teaching of Literary Education. The main goal of the dissertation is to find out the opinions of teachers of a defined educational field on the integration of events of one line of the Second World War …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠÁT, Milan. Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. Olomouc, 2021. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Didaktika literatury
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva