Pavel Bělík

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt

Creation and evaluation of a low-cost internet marketing campaign for an online educational product
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat …more
Abstract:
This bachelor thesis concerns with creation, execution and evaluation of an internet marketing campaign for a small project in the early stage of development. This project is called Hard-Work and it is present at the mathematic state school-leaving exam market. The goal of this thesis is to gather enough data and information for the purpose of creating a set of recommendations for the next marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Ivana Topolová
  • Reader: Jiří Čarek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50165

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod