Využití japonských pohádek ve výuce na 1. stupni ZŠ. – Nikola HŘEBÍKOVÁ
Nikola HŘEBÍKOVÁ
Diplomová práce
Využití japonských pohádek ve výuce na 1. stupni ZŠ.
Use of Japanese fairy tales in teaching at primary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití japonských pohádek ve výuce čtení na 1. stupni vedoucích k rozvoji čtenářské gramotnosti. První část práce obsahuje základní definici pohádky, její rozdělení a vliv na psychiku dítěte, věnuje se ale i historii a specifikaci pohádek japonských. Tato část práce dále vymezuje základní pojmy z oblasti čtenářské gramotnosti a zabývá se jejím aktuálním postavením …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of using Japanese fairy tales in the teaching reading in primary school leading to the development of reading literacy. The first part of the thesis contains the basic definition of a fairy tale, its division and influence on the child's psyche, but it also deals with the history and specification of Japanese fairy tales. This part of the thesis further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HŘEBÍKOVÁ, Nikola. Využití japonských pohádek ve výuce na 1. stupni ZŠ.. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Čtenářská gramotnost
Adéla Rázlová -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ