Adéla Havelková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Fat Cat Pub & Brewery

Marketing Strategy of Company Fat Cat Pub & Brewery
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie společnosti, kterou představuje restaurace Fat Cat Pub & Brewery. Cílem práce je zhodnotit aktuální marketingovou strategii restaurace a na základě provedených analýz navrhnout vylepšení do budoucna. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, část teoretickou, část praktickou a část návrhů a doporučení. V teoretické části jsou popsány základní …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is marketing strategy of a company, which is presented by restaurant Fat Cat Pub & Brewery. Main objective of this work is to analyse current marketing strategy. Suggestions are presented in the last part of this work, based on the results obtained from several analyses. The bachelor thesis is divided into 3 parts, theoretical, practical, and part of suggestions and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2020
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79524