Analýza využití nástrojů marketingové komunikace u vybrané skupiny hokejových klubů – Tomáš Kohút
Tomáš Kohút
Bachelor's thesis
Analýza využití nástrojů marketingové komunikace u vybrané skupiny hokejových klubů
Analysis of the use of marketing communication tools at a selected group of hockey clubs
Abstract:
Bakalárska práca sa venuje marketingovej komunikácii a jej problematike vybraných klubov z 2. Českej hokejovej ligy – skupiny stred. Teoretická časť sa zaoberá modelom komunikačného mixu, jeho zložkami a nástrojmi. Praktická časť analyzuje obsahovú stránku marketingovej komunikácie na vybraných platformách. Práca ma za cieľ odhaliť aký obsah tvorí marketingová komunikácia klubov. Záver práce ob-sahuje …moreAbstract:
This bachelor thesis is about marketing communication of clubs from the second ice hockey league in middle Czech Republic. Theoretical part contains model of communication mix and his parts and tools. The practical part analyze the content side of marketing communication in chosen platforms. The aim of this bachelor thesis is to investigate the content of marketing communitcation of clubs. The ending …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73146
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Pavel Král
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ