Bc. Zdeňka SKALKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Project marketing strategy for a company providing services in the catering
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku …více
Abstract:
The theme of my thesis is a project of marketing strategy in a company providing services in the catering. The aim of the thesis is processing of strategic intention resulting from the vision of this company. Finding the weak points that influence why the internal customers of the company do not use these services and using opportunities which could improve its economics with the help of aiming to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21940

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKALKOVÁ, Zdeňka. Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe