Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování – Bc. Zdeňka SKALKOVÁ
Bc. Zdeňka SKALKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování
Project marketing strategy for a company providing services in the catering
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku …víceAbstract:
The theme of my thesis is a project of marketing strategy in a company providing services in the catering. The aim of the thesis is processing of strategic intention resulting from the vision of this company. Finding the weak points that influence why the internal customers of the company do not use these services and using opportunities which could improve its economics with the help of aiming to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21940
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALKOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/f318yw/.
Jak správně citovat práci
SKALKOVÁ, Zdeňka. Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Změny v systému zaměstnaneckých benefitů v období pandemie Covid 19 v oblasti služeb.
Petr Mušálek -
Stárnutí v komunitě - role obce a terénních služeb v podpoře seniorů v oblasti bydlení v Zábřeze
Jana SKALICKÁ -
Naplnění potřeb v oblasti bio-psycho-socio-spirito u sociálních pracovníků v paliativní péči
Marianna Brabencová -
Edukace seniorů v oblasti podpory soběstačnosti u osobní hygieny v zařízeních pobytové služby
Petra Gřesová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Komparace sociálních systémů a služeb v České republice a Polsku v důchodové oblasti
Radim Steller -
Úroveň poskytovaných sociálních služeb v Olomouckém kraji v oblasti duševního zdraví v souvislosti s probíhající reformou psychiatrické péče
Jaroslav Hudský