Ing. Michaela Roháčková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Marketingový mix vybraného podniku“ je analýza konkrétní podniku Keramet, s. r. o., jeho marketingového prostředí a dílčích marketingových nástrojů. Využívám poznatků získaných z textů odborné literatury a zároveň z podnikových dokumentů. Analýza marketingového prostředí přinese zhodnocení blízkého a vzdáleného prostředí a postavení podniku na trhu. K vyhodnocení současné …více
Abstract:
The subject of this thesis "Marketing mix of selected company" is an analysis of a specific enterprise Keramet, Ltd., its marketing environment and marketing partial tools. Use the knowledge gained from the texts of scientific literature and also from business documents. Marketing situation analysis will evaluate the micro and macro environment and position on the market. To evaluate the current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní