Marketingový mix vybraného podniku – Ing. Michaela Roháčková
Ing. Michaela Roháčková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Marketingový mix vybraného podniku“ je analýza konkrétní podniku Keramet, s. r. o., jeho marketingového prostředí a dílčích marketingových nástrojů. Využívám poznatků získaných z textů odborné literatury a zároveň z podnikových dokumentů. Analýza marketingového prostředí přinese zhodnocení blízkého a vzdáleného prostředí a postavení podniku na trhu. K vyhodnocení současné …víceAbstract:
The subject of this thesis "Marketing mix of selected company" is an analysis of a specific enterprise Keramet, Ltd., its marketing environment and marketing partial tools. Use the knowledge gained from the texts of scientific literature and also from business documents. Marketing situation analysis will evaluate the micro and macro environment and position on the market. To evaluate the current situation …víceKlíčová slova
Marketingový mix komunikační mix produkt cena distribuce situační analýza konkurence zákazník B2B trh B2C trh hliník trapézový plech KPTR 1017 Marketing mix communication mix product price place situation analysis competition customer B2B market B2C market aluminum trapezoidal sheet KPTR 1017
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qhcw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna