Ing. Michaela Roháčková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce „Marketingový mix vybraného podniku“ je analýza konkrétní podniku Keramet, s. r. o., jeho marketingového prostředí a dílčích marketingových nástrojů. Využívám poznatků získaných z textů odborné literatury a zároveň z podnikových dokumentů. Analýza marketingového prostředí přinese zhodnocení blízkého a vzdáleného prostředí a postavení podniku na trhu. K vyhodnocení současné …more
Abstract:
The subject of this thesis "Marketing mix of selected company" is an analysis of a specific enterprise Keramet, Ltd., its marketing environment and marketing partial tools. Use the knowledge gained from the texts of scientific literature and also from business documents. Marketing situation analysis will evaluate the micro and macro environment and position on the market. To evaluate the current situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní