Ing. Filip Příkopa

Bachelor's thesis

Informační systémy ve firmě XY a jejich marketingové využití

Information systems in a company XY and their use in marketing
Abstract:
Tento text je určen lidem s alespoň základními znalostmi marketingu. Pojednává o problematice informačních systémů, která je ve světě a především v ČR relativně nová. Obsahuje informace o strategickém řízení informačních systémů, o jednotlivých aplikacích a jejich využití v marketingové komunikaci, především v elektronickém podnikání. Praktická část se zaměřuje na využití informačních systémů ve specifické …more
Abstract:
This text is intented for people who have at least basic knowledge of marketing. It handles the questions of information systems, which is in world and especially in Czech Republic quite new. It contains informatik about strategial operating of information systems, about it’s particular aplications and their use in marketing communication, especially in electronic business. The practical part focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní