Ing. Filip Příkopa

Bakalářská práce

Informační systémy ve firmě XY a jejich marketingové využití

Information systems in a company XY and their use in marketing
Anotace:
Tento text je určen lidem s alespoň základními znalostmi marketingu. Pojednává o problematice informačních systémů, která je ve světě a především v ČR relativně nová. Obsahuje informace o strategickém řízení informačních systémů, o jednotlivých aplikacích a jejich využití v marketingové komunikaci, především v elektronickém podnikání. Praktická část se zaměřuje na využití informačních systémů ve specifické …více
Abstract:
This text is intented for people who have at least basic knowledge of marketing. It handles the questions of information systems, which is in world and especially in Czech Republic quite new. It contains informatik about strategial operating of information systems, about it’s particular aplications and their use in marketing communication, especially in electronic business. The practical part focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní