Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu – Lukáš Měchura
Lukáš Měchura
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu
Marketing communication of selected sports club
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Zbro-jovka Brno, a.s. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout kroky ke zlepšení celkové marketingové komunikace. Návrhová část je tvořena sběrem sekundár-ních dat, ale i dat primárních získaných za pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis solves marketing communication of football club FC Zbrojovka Brno, a.s. The aim is evaluate its current situation and propose steps to improve whole marketing communication The proposal part is consisted of collecting secondary data as well as primary data using a questionnaire survey. In the end are formulated concrete steps, which should lead to improvement of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová