Historie jedné speciální školy – Veronika EHRENBERGEROVÁ
Veronika EHRENBERGEROVÁ
Bakalářská práce
Historie jedné speciální školy
The History of one of the special schools
Anotace:
Práce je zaměřená na historický vývoj péče o mentálně postižené a na problematiku jejich postižení. V každém období je vykreslen přístup zdravé populace k mentálně postiženým lidem. Práce obsahuje i vývoj speciálního školství, kde můžeme porovnávat, jaké pokroky během let udělalo. Hlavním cílem práce bylo zaznamenat ontogenezi jednoho školského zařízení v Brně od jeho vzniku až po současnost, analyzovat …víceAbstract:
The work deals with historical development of the care of mentally disabled patients and it also deals with the issues of their handicap. The attitude of the healthy population towards the mentally handicapped is depicted in each period. The work also contains the issues of special education system development, where we can compare the progress during last years. The main aim of the thesis was to detect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2012
Zveřejnit od: 8. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Vlastimila Karásková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EHRENBERGEROVÁ, Veronika. Historie jedné speciální školy. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Porovnání výuky dítěte se středně těžkým mentálním postižením v běžné a speciální třídě
Šárka Blatná -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Slovní zásoba u žáků s mentálním postižením na ZŠ speciální
Miriam Bajgarová -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Tereza Malárová -
Chytrá zařízení při podpoře pohybové aktivity a využití v tělesné výchově
Filip DĚDIČ -
Spolupráce ředitelek a pedagogů předškolních zařízení s vybraným školským poradenským zařízením
Eva Sedlaříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva