Klára Prašivková

Bakalářská práce

Body positivity ve fashion marketingu

Body Positivity in Fashion Marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá využíváním myšlenek body positivity ve fashion marketingu. Součástí práce je definice termínů jako je fashion marketing, body positivity, body positivity ve fashion marketingu apod. V rámci práce proběhlo hloubkové šetření, které mělo za cíl zjistit, jakým způsobem vnímá generace Y využití myšlenek body positivity v reklamě na spodní prádlo.
Abstract:
This thesis deals with the use of body positivity ideas in fashion marketing. The thesis includes the definition of terms such as fashion marketing, body positivity, body positivity in fashion marketing etc. As part of the thesis, an in-depth investigation was conducted to find out how Generation Y perceives the use of body positivity ideas in lingerie advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prašivková, Klára. Body positivity ve fashion marketingu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace