Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Ing. Tomáš Kabeš
Ing. Tomáš Kabeš
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Anotace:
Tato práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky a tvorbou hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí firmy JH GROUP. V teoretické části práce jsou popsány základní termíny a procesy v oblasti řízení vztahu se zákazníky, marketingu a tvorby hodnoty a přidané hodnoty produktu. V praktické části bakalářské práce je popsána činnost firmy JH GROUP, provedena SWOT analýza a popsán vývoj nové výrobkové …víceAbstract:
This Thesis is dealing with the problem of the Customer Relationship Management and Creation of Value and Product´s Added Value in JH GROUP firm. The theoretical part of this Thesis describes the basic terms and processes in the Customer Relationship Management, Marketing and Creation of Value and Product´s Added Value. The practical part describes the activities of the company JH GROUP, SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uboul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová