Rozvoj geometrického myšlení v mateřské škole – Lenka KRIŠTŮFKOVÁ
Lenka KRIŠTŮFKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj geometrického myšlení v mateřské škole
Development of the geometric thinking in kindergarden
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Rozvoj geometrického myšlení v mateřské škole je zaměřena na rozvoj elementárních geometrických poznatků u dětí předškolního věku, formou her a pracovních listů. Předškolní vzdělávání představuje počáteční stupeň vzdělávání, vytváří dobré předpoklady pro jeho pokračování, ale také připravuje dítě na vlastní život. Předmatematická výchova poskytuje vědomosti a dovednosti využitelné …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled Developing geometric thinking in kindergarten is focused on the development of elementary geometric knowledge in preschool children, through games and worksheets. Preschool education is the initial level of education, creating good conditions for its continuation, but also prepares the child for his own life. Pre-mathematic education provides the knowledge and skills useful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Jan Melichar, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRIŠTŮFKOVÁ, Lenka. Rozvoj geometrického myšlení v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra
Veronika Pelánová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Základní geometrické pojmy a jejich vytváření u žáků primární školy
Jana PALIČKOVÁ -
Porovnání vývoje představ žáků o geometrických pojmech v průběhu základní školy z České republiky a švédské školy
Romana Hodkova -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Vzdělávací oblast Dítě a svět jako propedeutika učení o přírodě na 1. stupni základní školy
Jana Hrošová -
Úroveň matematických zkušenosti z oblasti geometrie jako součást připravenosti dětí pro vstup do školy
Sabina Swiechová