Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci – Bc. Dagmar Nosálová
Bc. Dagmar Nosálová
Diplomová práce
Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci
Erotic and Sexual Motives in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce pojednává o sexismu v reklamách na trhu v České republice. Teoretická část popisuje reklamu a její role v rámci marketingu, problematiku genderu a genderových stereotypů. Práce se věnuje se erotice, sexu a sexismu v reklamě. V praktické části je představená anticena Sexistické prasátečko, kritéria sexistické reklamy a analýza kvantitativního dotazníkového šetření, zaměřená na vybrané …víceAbstract:
This Master's thesis deals with sexism in advertising on the market in the Czech Republic. The theoretical part describes advertising and its role in marketing, gender and gender ste-reotypes issues. Thesis deals with eroticism, sex and sexism in advertising. In the practical part there is introduced an anti-award Sexist Little Pig, criterions of the sexist advertising and an analysis of quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosálová, Dagmar. Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Linda Dvořáková -
Erotika a sex v reklamě
Michaela Klocová