Výukové metody v odborných předmětech na střední škole – Bc. František Bílý
Bc. František Bílý
Diplomová práce
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
Teaching methods in vocational subjects at secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou výukových metod používaných učiteli odborných předmětů na SŠ a VOŠ cestovního ruchu v Českých Budějovicích se zaměřením na moderní výukové metody a používání technických pomůcek při výuce. Práce se skládá ze dvou základních částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé výukové metody a uvedeny příklady využití takových metod v praxi …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the teaching methods used by specialist subject teachers at the Secondary and Vocational School of Tourism (SŠ a VOŠ cestovního ruchu) in České Budějovice, Czech Republic, focusing principally on the use of current teaching methods and the use of technological aids in classes. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The former examines various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xlku0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
- Oponent: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metadiscourse in technical documentation
Eva Stavjaníková -
Informačný systém na evidenciu školení pre vyhradené technické zariadenia
Gabriel Babčan -
Technické prostředky terénního monitoringu vybraných fyziologických funkcí člověka
Lucie Müllerová -
Aplikace pro evidenci a správu technických zařízení
Daniel Tefr -
Implementation of a high-level control system for a teaching aid aimed as a supporting tool when teaching state-space search method
Filip Majerík -
Dramatická výchova jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Barbora Haklová -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková