Markéta VINŠOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí

The marketing strategy of Feko LT and it´s extension to the German borderland
Abstract:
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie firmy Feko-LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí? obsahuje rozbor marketingových nástrojů, které podnik používá pro existenci v dnešním světě.Cílem této práce bylo zjištění nedostatků a navržení efektivních řešení. Prostřednictvím marketingového mixu, 4P, je odhalena současná propagace společnosti a jsou navrženy nové prostředky. Za pomoci …more
Abstract:
Bachelor´s thesis "The marketing strategy of Feko LT and its extension to the German borderland" contains an analysis of marketing tools, which the company uses to preserve its existence nowadays. The aim of this work was to identify problems of the company and to propose effective solutions. Through the marketing mix, 4 P, the current promotion of the company is revealed and some new instruments are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VINŠOVÁ, Markéta. Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická