Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping – Lucie Nguyenová
Lucie Nguyenová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem, což je jedna z metod marketingového výzkumu. Teoretická část obsahuje popis metody mystery shopping a jsou zde charakterizovány i související pojmy z oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na provedení konkrétního mystery shoppingu v minigolfových provozovnách s cílem analyzovat a vyhodnotit získané výsledky. Výsledky budou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with mystery shopping, which is one of the methods of marketing research. The theoretical part contains a description of the mystery shopping method and there are also related terms from the field of marketing and marketing research. The practical part is focused on the implementation of a particular mystery shopping in minigolf facilities in order to analyze and evaluate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/f4nuqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková