Děti z rozvedených rodin a jejich vztah s nevlastní rodinou. – Bc. Lenka KOŘÍNKOVÁ
Bc. Lenka KOŘÍNKOVÁ
Diplomová práce
Děti z rozvedených rodin a jejich vztah s nevlastní rodinou.
Children from divorced families and their relationship with stepfamilies.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem dětí z rozvedených rodin s nevlastní rodinou. Dále se zabývá rozvodem a jeho dopady na dítě. Praktická část diplomové práce zjišťuje, jaký je vztah děti se členy nevlastní rodiny. Výzkum byl realizován pomocí polostrukturovaných rozhovorů a výzkumným souborem byly osoby ve věku mladé dospělosti, které si prošly rozvodem rodičů během staršího školního věku.Abstract:
The thesis deals with the relationship of children from divorced families with their stepfamilies. It also deals with divorce and its effects on child. The practical part of the thesis finds out what is the relationship of children with stepfamily members. The research was conducted using semi-structured interviews and the research population was young adults who went through parental divorce during …víceKlíčová slova
Rozvod rodina nevlastní rodina vztah děti rodiče mladší školní věk prožívání dopady rozvodu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÍNKOVÁ, Lenka. Děti z rozvedených rodin a jejich vztah s nevlastní rodinou.. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva