Využití digitálních vzdělávacích nástrojů ve výuce dějepisu – Bc. Denisa Zimová
Bc. Denisa Zimová
Diplomová práce
Využití digitálních vzdělávacích nástrojů ve výuce dějepisu
Use of digital education tools in history learning
Anotace:
Tématem diplomové práce je za pomoci jednoho digitálního vzdělávacího nástroje (HistoryLab) zjistit, zdali by se studentům středních škol líbilo jejich využívání ve vyučovacích hodinách. Po prvních dvou teoretických částí práce, které seznamují se současným stavem přístupu k digitálním technologiím a k jejím kompetencím v České republice, s možnými příklady digitálních vzdělávacích nástrojů použitelných …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is to find out using a digital education tool (HistoryLab) whether a student at high school would like to use it in class. After the first two theoretical parts of the work, which acquaint with the current state of access to digital technologies and its competencies in the Czech Republic, with possible examples of digital educational tools usable in history lessons and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cpw14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: prof. Mgr. Lukáš Fasora, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Dvořák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství historie pro střední školy / Učitelství historie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje k tvorbě vzdělávacích digitálních kolekcí
Tereza Tvrdíková -
Zhodnocení evropského vzdělávacího nástroje eTwinning jako součásti inovativního vzdělávání v ČR
Jakub Šerák -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ