Využití digitálních vzdělávacích nástrojů ve výuce dějepisu – Bc. Denisa Zimová
Bc. Denisa Zimová
Master's thesis
Využití digitálních vzdělávacích nástrojů ve výuce dějepisu
Use of digital education tools in history learning
Abstract:
Tématem diplomové práce je za pomoci jednoho digitálního vzdělávacího nástroje (HistoryLab) zjistit, zdali by se studentům středních škol líbilo jejich využívání ve vyučovacích hodinách. Po prvních dvou teoretických částí práce, které seznamují se současným stavem přístupu k digitálním technologiím a k jejím kompetencím v České republice, s možnými příklady digitálních vzdělávacích nástrojů použitelných …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is to find out using a digital education tool (HistoryLab) whether a student at high school would like to use it in class. After the first two theoretical parts of the work, which acquaint with the current state of access to digital technologies and its competencies in the Czech Republic, with possible examples of digital educational tools usable in history lessons and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cpw14/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2022
- Supervisor: prof. Mgr. Lukáš Fasora, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Dvořák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in History / Upper Secondary School Teacher Training in History
Theses on a related topic
-
Nástroje k tvorbě vzdělávacích digitálních kolekcí
Tereza Tvrdíková -
Zhodnocení evropského vzdělávacího nástroje eTwinning jako součásti inovativního vzdělávání v ČR
Jakub Šerák -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ