Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura – Mgr. Jan Miškov
Mgr. Jan Miškov
Bachelor's thesis
Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
Gameart - Digital Games and Contemporary Visual Culture
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Gameart – digitální hry a současná vizuální kultura“ si klade za cíl zodpovědět otázku, jaké perspektivy má vizuální jazyk a forma digitálních her coby nového média v širším kulturním kontextu a z hlediska jejich uchopení narativními, resp. post-strukturalistickými a ludologickými teoriemi. V této souvislosti se analýza zabývá vztahem uživatele, textu a média a proměnami …viacAbstract:
This thesis on „The Gameart – Digital Games and Contemporary Visual Culture“ aims to answer the question, what perspectives the visual language and the form of digital games have as a new medium in broader cultural context and from viewpoint of their assumption by narrativist, post-structuralist and ludologist theories respectively. In that relation the analysis is concerned with relationship of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pdhco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedúci: Mgr. David Kořínek
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální komunikační strategie u dítěte s autismem
Eva Zářecká -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová -
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Šárka Michalíková -
Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích
Zuzana Ličková -
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková