Kooperativní versus kompetitivní učení – Petra Mrázková
Petra Mrázková
Bakalářská práce
Kooperativní versus kompetitivní učení
Cooperative versus competitive learning
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Kooperativní versus kompetitivní učení“ je zaměřena na učení obecně, kooperativní učení a kompetitivní učení. Cílem bylo seznámit se s pojmem učení, jeho průběhem a aktivním učením jako prostředkem efektivního vyučování. Seznámili jsem se i s pojmem vyučování a motivace, včetně jejího rozvoje. Dále jsme se seznámili s pojmem kooperace, jejími typy, znaky, dovednostmi, metodami …víceAbstract:
The bachelor thesis called “Cooperative versus Competitive Learning” is focused on learning in general, cooperative and competitive learning. The aim was to become familiar with the following terms: learning, its course and active learning as a mean of effective teaching. We got acquainted with the terms teaching and motivation as well, including its development. Furthermore, we got acquainted with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Urban, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Dominika Garbárová -
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Designing and Implementing a Task-Based Teaching Sequence for Enhancing Pupils' Learning Experience
Veronika Blechová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva