Metodické přístupy klavírní pedagogiky v přípravném a prvním ročníku ZUŠ – Bc. Martina ŠVANDRLÍKOVÁ
Bc. Martina ŠVANDRLÍKOVÁ
Diplomová práce
Metodické přístupy klavírní pedagogiky v přípravném a prvním ročníku ZUŠ
Methodological piano pedagogy approaches in the pre- and the first year of study at music school
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Metodické přístupy klavírní pedagogiky v přípravném a prvním ročníku ZUŠ" se zabývá klavírní pedagogikou a metodikou. Tato práce by měla přinést zejména klavírním pedagogům ? začátečníkům ucelený přehled a návrh metodického materiálu, který je možné do výuky zařadit. Dostupné klavírní školy byly používány a prověřeny v praxi. Dále práce navrhuje možné doprovodné činnosti v …víceAbstract:
The Diploma Thesis titled "Methodological piano pedagogy approaches in the pre- and the first year of study at music school" deals with the piano pedagogy and methodology. This work should bring especially piano teachers - beginners a draft and comprehensive overview of methodological material, which can be classified into the lessons. Available piano materials were used and tested in practice. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Václav Krahulík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVANDRLÍKOVÁ, Martina. \textit{Metodické přístupy klavírní pedagogiky v přípravném a prvním ročníku ZUŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f59149/.
Jak správně citovat práci
ŠVANDRLÍKOVÁ, Martina. Metodické přístupy klavírní pedagogiky v přípravném a prvním ročníku ZUŠ. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. HV pro ZŠ, SŠ a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ