Šárka Kantorová

Master's thesis

Komunikační strategie pro značku Klasa

Communication strategy of the brand Klasa
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí …more
Abstract:
This master thesis deals with the communication strategy of the brand Klasa. The aim is to analyse and evaluate the current communication strategy of the brand and based on the results of research confirm or disprove the hypothesis regarding quality labels. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part contains chapters dealing with commercial and marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45071