Product placement jako marketingový nástroj – Albert Kincl
Albert Kincl
Bakalářská práce
Product placement jako marketingový nástroj
Product placement as a marketing tool
Anotace:
Cílem práce je konkretizovat realizaci procesu umisťování výrobků do televizního vysílání s hlavním zaměřením na české prostředí. Analyzovat product placement jako marketingový nástroj a představit jeho možné formy a aktuální trendy. Přiblížit vývoj této marketingové komunikace a v neposlední řadě pojednat o pozitivech a negativech této specifické formy reklamy. Dále je pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe thoroughly the execution of a product placement process in TV broadcasting with focus on the Czech Republic. So as to analyse product placement as a marketing tool and to introduce its possible forms and current trends. Moreover, to explain the development of this marketing communication and last but not least, discuss the strengths and weaknesses of this specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Vladimír Beneš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Klára Machálková -
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová