Interpretační možnosti čtenářů a využití doplňkových učebnic při přípravě k maturitní zkoušce z českého jazyka – Bc. Pavlína Uhrová
Bc. Pavlína Uhrová
Diplomová práce
Interpretační možnosti čtenářů a využití doplňkových učebnic při přípravě k maturitní zkoušce z českého jazyka
Reader's interpretive possibilities and using complementary textbooks for the preparation in the graduation of the Czech language
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářstvím studentů maturitního ročníku středních škol, jejich přístupu k povinné četbě k maturitní zkoušce. Představuje možnosti, jež studentům literární interpretace nabízí. Velká část práce je věnována vybraným doplňkovým učebnicím k maturitě, jejich srovnání a hodnocení. Smyslem práce je také ověřit kvalitu těchto učebnic, a to nikoli z pohledu pedagogického, ale literárněvědného …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on graduate student´s reading, their attitude to required reading for graduation testing. The thesis presents possibilities that the interpretation of the literary work offers to young readers. The main part of the thesis devoted chosen complementary textbooks focused on graduation testing, comparison and evaluation these textbooks. The purpose of the thesis is also to …víceKlíčová slova
povinná četba četba studentů středních škol státní maturita interpretace literárního díla doplňkové učebnice učebnice literatury pro střední školy čtenářský deník required reading graduate student´s reading state graduation interpretation of the literary work complementary textbooks literature textbooks for secondary school reading diary
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j9pcq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Tereza Dědinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marie Mokrá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHROVÁ, Pavlína. \textit{Interpretační možnosti čtenářů a využití doplňkových učebnic při přípravě k maturitní zkoušce z českého jazyka}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/f7dgs1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Teaching Culture in an Upper Secondary School in the Czech Republic
Katarína Gábryšová -
The Effect of Textbook Vocabulary Homework on Student Academic Achievement in Upper Secondary School EFL Classes
Jakub Podešva -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Eliška Wiglasz -
Writing Practice at Lower Secondary School and Lower Level of Grammar School
Jitka Kolisková -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová