Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B – Mgr. Roman LAUTERKRANC
Mgr. Roman LAUTERKRANC
Diplomová práce
Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B
The persuasiveness of the audit in the strategic enterprise unit as a key factor the success in the B2B markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B.Abstract:
The thesis explores the persuasive factors, which can have recuperative or infirmatory effects on the probability of information processing by a recipient, the audit of a strategic entrepreneurial unit in the B2B market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAUTERKRANC, Roman. \textit{Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/f7ij83/.
Jak správně citovat práci
LAUTERKRANC, Roman. Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnější a vnitřní faktory řízení lidských zdrojů v průmyslových podnicích
Veronika Mikysková -
Faktory ovlivňující exportní konkurenceschopnost průmyslového podniku
Petra Martinková -
Faktory ovlivňující pracovní výkon v průmyslovém podniku
Lucie Hlaváčková -
Rozhodující faktory pro uplatnění logistického řízení v rámci organizační struktury průmyslového podniku.
Dominika Mindášová -
Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B
Nikola Buchwaldová -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Ondřej Lustyk -
Internetová marketingová komunikace firmy na B2B trhu
Michaela Blažková