Mgr. Roman LAUTERKRANC

Diplomová práce

Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

The persuasiveness of the audit in the strategic enterprise unit as a key factor the success in the B2B markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B.
Abstract:
The thesis explores the persuasive factors, which can have recuperative or infirmatory effects on the probability of information processing by a recipient, the audit of a strategic entrepreneurial unit in the B2B market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2772

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAUTERKRANC, Roman. Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.