Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi – Bc. Lucie Kubáková
Bc. Lucie Kubáková
Diplomová práce
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
The Personal Marketing and its application in the Social Practice
Anotace:
Personální marketing je jednou z reakcí společnosti na vývoj na pracovních trzích. Potencionální zaměstnanci si dnes často mohou vybírat z více nabídek zaměstnání a je proto třeba je k práci pro konkrétní organizaci přesvědčit. Externí směr personálního marketingu tak má za úkol připravit lákavou pracovní nabídku, kterou vhodně prezentuje na veřejnosti a získá díky ní kvalitní uchazeče o zaměstnání …víceAbstract:
The personal marketing is one of types of society´s responses to development on the labor market. Potential employees often can choose from various job offers, today, and for this reason it is necessary to convince them to work for a specific organization. The external way of personal marketing has the task of preparing an attractive job offer, which they present appropriately to the public, and they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1d94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Šudřichová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
The Psychological Contract As Perceived by CEMS Alumni And Resulting Implications for Talent & Retention Management
Anna-Maria Ömer -
Motivační preference zaměstnanců pracujících ve vybrané oblasti ČLR
Sabina Lorencová -
Factors determining the loyalty of customers using private banking services in the Czech Republic
Karel Huk -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
Lyaysan Mavlikaeva