Důsledky narušené komunikační schopnosti člověka – Barbora Šonková
Barbora Šonková
Bakalářská práce
Důsledky narušené komunikační schopnosti člověka
Consequences of impaired communication skills
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je důsledky narušené komunikační schopnosti člověka. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Cílem této práce je popis důsledků narušené komunikační schopnosti, klasifikace jednotlivých oblastí poruch a vad řeči, jejich význam v socializaci, vzdělávání a pracovním uplatnění. Stručný popis následujících oblastí: poruchy a vady vývoje řeči …víceAbstract:
The Topic of This Bachelor thesis is the Consequences of impaired communication skills.The work is divided into two parts. The theoretical and the practical part. The aim of this work is to describe the consequences of impaired communication skills, classification of individual areas of speech disorders and defects, their importance in socialization, education and future employment abilities. Brief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
- Oponent: Jarmila Klugerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Poradenství v odborném vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Ivana Prudká -
Narušený vývoj řeči u dětí předškolního věku
Jana Slezáková -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Narušený vývoj řeči u dětí v předškolním věku
Veronika GROUŠLOVÁ -
Bilingvní výchova a její vliv na vývoj řeči u dětí předškolního věku
Kateřina Tomanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva