Ing. Veronika HORÁKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA

Marketing communication project of a primary trademark OTMA
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA a rozšířit její známost na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového komunikačního mixu, marketingový výzkum a značku. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace prémiové …více
Abstract:
The aim of my graduate thesis it to compile the project of the marketing communication of the premium brand OTMA and to broaden its publicity on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the graduate thesis characterises the marketing communication, the apportionable parts of the marketing communication mix, the marketing survey and the brand. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8207

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Veronika. Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.