Bc. Monika Benešová

Bakalářská práce

Vývoj věrnostních programů a jejich vliv na loajalitu zákazníka

Development of loyalty programs and their impact on customer loyalty
Anotace:
Tématem teoretické části bakalářské práce je poskytnout ucelený přehled o věrnostních programech a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Aplikační část je zaměřena na představení profilů obchodních řetězců Tesco a Billa, které na českém trhu nabízejí svým zákazníkům možnost účasti ve věrnostních programech. Tyto programy jsou analyzovány a následně porovnány a to především na základě vyhodnocení …více
Abstract:
The theme of the theoretical part of the thesis is to provide a comprehensive overview about loyalty programs and their use in the marketing communication. The application part is focused on profile introduction of retail chains Tesco and Billa which offer to their customers an opportunity to participate in loyalty programs in Czech market. These programs are analyzed and compared primarily on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace