Vývoj věrnostních programů a jejich vliv na loajalitu zákazníka – Bc. Monika Benešová
Bc. Monika Benešová
Bakalářská práce
Vývoj věrnostních programů a jejich vliv na loajalitu zákazníka
Development of loyalty programs and their impact on customer loyalty
Anotace:
Tématem teoretické části bakalářské práce je poskytnout ucelený přehled o věrnostních programech a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Aplikační část je zaměřena na představení profilů obchodních řetězců Tesco a Billa, které na českém trhu nabízejí svým zákazníkům možnost účasti ve věrnostních programech. Tyto programy jsou analyzovány a následně porovnány a to především na základě vyhodnocení …víceAbstract:
The theme of the theoretical part of the thesis is to provide a comprehensive overview about loyalty programs and their use in the marketing communication. The application part is focused on profile introduction of retail chains Tesco and Billa which offer to their customers an opportunity to participate in loyalty programs in Czech market. These programs are analyzed and compared primarily on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x4z05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Rudolf Hanusek -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace restaurace
Matýsková Matýsková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná