Podpora dítěte s internalizovanými poruchami ve školních podmínkách – Mgr. Milada Taichová
Mgr. Milada Taichová
Bakalářská práce
Podpora dítěte s internalizovanými poruchami ve školních podmínkách
The support of child with internalized disorders in school conditions
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu internalizovaných poruch, které spadají pod poruchy chování a emocí. Text se zaměřuje na problematiku emocionálních poruch především v období povinné školní docházky, tedy na žáka základní školy běžného typu. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé internalizované poruchy, jejich příčiny, vliv a následky na dítě. Další část teorie je věnována podpoře dítěte …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals about theme of internalized disorders, which fall under behavioral and emotional disorders. The text focuses on issues of emocional disorders in compulsory school attendance period first. This means that the text focused on primary shool scholar of ordinary type. Individual internalized disorders, theirs causes, influence and aftermath on child are described in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/na4pv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková