Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika – Tomáš KRUL
Tomáš KRUL
Master's thesis
Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika
The theoretical basis of the proposal for high school subject Experiential pedagogy
Abstract:
Práce se zabývá využitím zážitkové pedagogiky ve středoškolské gymnaziální výuce, cílem je nalézt uplatnění v rámci samostatného předmětu. Tohoto se snažíme dosáhnout v teoretické rovině analýzou aktuálního stavu poznání v oblastech zážitková pedagogika, české sekundární školství a vývojová psychologie adolescenta. Analýzu literatury jsme doplnili orientačním pilotním výzkumem. Prvním dotazníkovým …moreAbstract:
The thesis deals with the use of experiential pedagogy in secondary school education. The goal is to find its use and practical application in the form of a separate school subject. To meet this goal the analysis of the actual state of knowledge in the areas of experiential pedagogy, Czech secondary education and developmental psychology of adolescents has been carried. The analysis of literature is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
141385
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radek Hanuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUL, Tomáš. \textit{Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2011. Available from: https://theses.cz/id/f8h0dr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUL, Tomáš. Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Osobnostní rozvoj lektorů zkušenostního učení
Vendula Šolcová -
Rozvoj profesních kompetencí a realizace akčního výzkumu
Lucie ŽDÁNSKÁ -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights