Tomáš Koranda

Diplomová práce

ŠKODA AUTO a koncern Volkswagen na čínském automobilovém trhu.

ŠKODA AUTO and concern Volkswagen in Chinese automotive market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje ve své první části na analýzu samotného čínského automobilového trhu, k čemuž využívá formu analýzy PEST. V druhé stěžejní části práce je zkoumáno současné postavení značky ŠKODA na místním trhu právě s ohledem na jeho specifika a dynamiku. Cílem práce je odhalit vnitropodnikové slabé a silné stránky oproti konkurenci na trhu a jejich souvislosti a propojení se specifiky …více
Abstract:
First part of this thesis analyses the chinese automotive market itself, for that purpose PEST analysis structure is used. In the main second part of the thesis current situation of Škoda brand in very dynamic local market is assessed. Scope of this thesis is to determine the crucial weaknesses and strengths of the company in comparison with the competition and to evaluate these concerning the specifics …více
 

Klíčová slova

SWOT PEST ČLR automobil brand
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Anna Klosová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40341