Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol – Bc. Renáta Bašová
Bc. Renáta Bašová
Master's thesis
Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol
The use of structured learning for children with the autistic spectrum disorder in the environment of a nursery school
Abstract:
Diplomová práce „Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol“ se zabývá využitím strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra. Cílem teoretické části DP je charakterizovat jednotlivé poruchy autistického spektra, popsat triádu problémových oblastí u dětí s PAS a definovat principy využití strukturovaného učení u této cílové skupiny …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3539
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2015
- Supervisor: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Reader: MUDr. Eva Zárubová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŠOVÁ, Renáta. \textit{Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/f8jf67/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Pavla FOJTŮ -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights