Bc. Martin Koníček

Master's thesis

Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu

Social media marketing - the influence of social networks and their use as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce bude založena na nastavení sociálních sítí včetně veškerých technických nástrojů a služeb, tak aby co nejlépe sloužili jako nástroje marketingu. Dále bude vytvořena kompletní strategie pro danou firmu – analýza konkurence, analýza cílové skupiny, vytvoření strategie, identifikace zákazníků a person. Bude vytvořen obsahový plán a manuál pro následnou kontrolu.
Abstract:
The diploma thesis will be based on setting up social networks, including all technical tools and services, in order to serve as effective marketing tools. Furthermore, a complete strategy for the company will be created – competition analysis, target group analysis, creating a strategy, identifying customers and personas. A content plan and manual will be created for checking.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON