Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu – Bc. Martin Koníček
Bc. Martin Koníček
Master's thesis
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Social media marketing - the influence of social networks and their use as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce bude založena na nastavení sociálních sítí včetně veškerých technických nástrojů a služeb, tak aby co nejlépe sloužili jako nástroje marketingu. Dále bude vytvořena kompletní strategie pro danou firmu – analýza konkurence, analýza cílové skupiny, vytvoření strategie, identifikace zákazníků a person. Bude vytvořen obsahový plán a manuál pro následnou kontrolu.Abstract:
The diploma thesis will be based on setting up social networks, including all technical tools and services, in order to serve as effective marketing tools. Furthermore, a complete strategy for the company will be created – competition analysis, target group analysis, creating a strategy, identifying customers and personas. A content plan and manual will be created for checking.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONÍČEK, Martin. \textit{Social media marketing - vliv sociálních sítí a~jejich využití jako nástroj marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/f8ygqt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád