Arina Anufriieva

Bachelor's thesis

Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti

Marketing in various cultural and social settings
Abstract:
Téma práce Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti je velmi aktuální z toho důvodu, že v posledních třiceti letech vývoje lidstva začal dosud nebývalý růst globalizace světového hospodářství prostřednictvím liberalizace mezinárodního obchodu a nových způsobů komunikace. Cílem práce je zjistit, zda je vhodná nová produkce firmy IKEA a její reklamní kampaň ve dvou rozdílných prostředích …more
Abstract:
Marketing theme of work and consideration of social and cultural diversity is very relevant for this reason that in the last thirty years of human evolution began an unprecedented growth in globalization of the world economy through international trade liberalization and new modes of communication. The aim of the work is to find out if IKEA's new production and advertising campaign is appropriate in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Ing. Miroslav Dittrich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní