Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize – Michal Hambalek
Michal Hambalek
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize
Analysis of Marketing Communication of Clubs in Fortuna League
Anotace:
Bakalárska práca sa venuje problematike marketingovej komunikácie vybraných klubov v najvyššej futbalovej súťaži na Slovensku - Fortuna lige. V teoretickej časti sú popísané základné pojmy marketingovej komunikácie a jej včlenenie do marketingu. Praktická časť sa venuje aplikácii vybraných marketingových komunikačných nástrojov na vybrané futbalové kluby, hlavne na ich obsahovú analýzu. Cieľom bakalárskej …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned about marketing communication of chosen Slovak football clubs in Fortuna league. In theoretical part the basic marketing communication elements and their use in real situations are described. The second, practical part is concerned about application of marketing communication tools on clubs, mainly the content analysis. The aim of this bachelor thesis is to detect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2017
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Taťána Hajdíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68902
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ