Michal Hambalek

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize

Analysis of Marketing Communication of Clubs in Fortuna League
Anotace:
Bakalárska práca sa venuje problematike marketingovej komunikácie vybraných klubov v najvyššej futbalovej súťaži na Slovensku - Fortuna lige. V teoretickej časti sú popísané základné pojmy marketingovej komunikácie a jej včlenenie do marketingu. Praktická časť sa venuje aplikácii vybraných marketingových komunikačných nástrojov na vybrané futbalové kluby, hlavne na ich obsahovú analýzu. Cieľom bakalárskej …více
Abstract:
This bachelor thesis is concerned about marketing communication of chosen Slovak football clubs in Fortuna league. In theoretical part the basic marketing communication elements and their use in real situations are described. The second, practical part is concerned about application of marketing communication tools on clubs, mainly the content analysis. The aim of this bachelor thesis is to detect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2017
  • Vedoucí: Stanislav Tripes
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68902

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management